L’Wren Scott, Joop!, Morgan, Superdry, Davidoff i Jaguar to marki, które w swoim portfolio ma firma Menrad Polska. 4 kwietnia w Teatrze Rampa w Warszawie, zorganizowała prelekcje dotyczącą roli okularów w budowaniu naszego wizerunku oraz pokaz mody młodych projektantów. We wszystkich stylizacjach zostały wykorzystane oprawki z najnowszych kolekcji na wiosnę-lato 2014.

Choć Polacy zmieniają okulary równie często jak ich zachodni sąsiedzi, to jednak w swoich szufladach mają zdecydowanie mniej modeli. Przeciętny okularnik ogranicza się do jednej pary oprawek korekcyjnych, zapominając o tym, jaki mają one wpływ na nasz wizerunek oraz stylizację. Menrad przekonuje, że warto mieć kilka różnych par i móc je zmieniać, nawet w zależności od okazji czy nastroju.

Okulary wciąż traktujemy jako mało znaczący dodatek, a tymczasem osoby z wadą wzroku nie rozstają się z nimi nawet przez kilkanaście godzin dziennie. Tak naprawdę to one budują nasz image i mają wpływ na to, jak postrzegają nas inni. Nieustannie powtarzamy, że okulary nie są tylko po to, żeby widzieć, ale przed wszystkim, by być widzianym. Promujemy tą ideę również podczas takich spotkania, jak to w Teatrze Rampa – mówi Piotr Gawron, Dyrektor Firmy Menrad Polska.

 

Podziel się

Skomentuj