David Beckham wziął udział w nowej kampanii do wiosennej kolekcji: David Beckham Bodywear w H&M. Premiera miała miejsce podczas Super Bowl w USA, 2 lutego 2014 roku.

beckhamD (2)„To było ekscytujące pracować z jednym z moich ulubionych reżyserów, Nicolas’m Winding Refn’em, w mojej nowej kampanii dla H&M. Nicolas popchnął mnie mocno do stworzenia filmu promocyjnego pełnego akcji, w którym główną rolę gra najlepsza w tym sezonie bielizna!” – powiedział David Beckham.

Świeże spojrzenie na męską bieliznę

Marka oferuje świeże spojrzenie na tradycję, dotyczącą męskiej bielizny. Standardowe fasony ożwia paskami o różnej szerokości i śmiało wprowadza je także na T-shirty z długim rękawem. Pzy okazji promocji najnowszej kolekcji, swój debiut zanotowała mini kolekcja bielizny dla chłopców, a w niej odpowiedniki ‚dorosłych’ kamizelek, kalesonów i spodenek od pidżamy. Kolekcja jest dostępna w sklepach od 30 stycznia.

Podziel się

Skomentuj